Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 desenvolvemento dun proxecto colaborativo 80
Análise de fontes documentais A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 Reflexión e síntese das fontes bibliográficas. 20
 
Observacións avaliación

A oportunidade adiantada: rexenerase polo modelo de avaliación correspondente ao curso precedente.

Os criterios e actividades de avaliación, tanto para a 1ª como a 2ª oportunidade, para o alumnado PRESENCIAL recaerá na construcción e presentación oral dun proxecto de investigación basado nas ARTES (Arts Based Educational Research, ABER)  (grupal ou individual), onde será titorizado ao longo das clases. De non ser superado, o traballo terase que repetir ou corrixir no seu defecto para a entrega na 2ª ordinaria.  A asistencia á clase é de carácter obrigatorio.

Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa normativa vixente da UDC.

Aqueles que teñan recoñecida a dispensa académica deberá poñelo en coñecemento do docente na primeira semana de clase, ou, se isto non fora posible, nun prazo non superior a 7 días desde que lle fora concedido o recoñecemento. 

   O alumnado NON presencial e/ou dispensa académica será avaliado a través  dun proxecto de investigación basado nas ARTES (ABER) teórico desenvolto a partir da bibliografía facilitada polo equipo docente. O proxecto será entregado na data do calendario oficial de exame (normalmente corresponde no último día de clase), debendo obter como mínimo un aprobado (5 sobre 10) para poder superar a materia.  

Plaxio: aplícase o artigo 14.4 das Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario