Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e Innovación en Educación Musical | Código | 652534017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Principios básicos da Investigación e a Innovación en Educación Musical. | 1. O coñecemento científico en investigación musical. 2. Cómo investigar en EM? O proceso de investigación 3. A innovación educativa desde a investigación: detección da necesidades de cambio. |
Perspectivas actuais na investigación en educación musical. | 1. Oportunidades que ofrece a investigación en EM. 2. Qué investigar en Educación Musical? 3. Desafíos da investigación en EM 4. Exemplos de deseño e realización de investigacións en EM. |
Investigación e Innovación na aprendizaxe musical nas aulas de Educación Infantil e Primaria. | 1. Problemática da EM nos niveis educativos básicos. 2. Problemas e limitacións da investigación en EM. 3. Problemas e limitacións da innovación en EM. 4. Deseño de ferramentas e recursos de innovación para Educación Infantil e Primaria. |
Recursos pedagóxicos musicais na realidade educativa actual e as súas posibles adaptacións interdisciplinares (Educación Infantil e Educación Primaria). | 1. A música como ferramenta interdisciplinar nos proxectos de innovación. 2. Paisaxes de aprendizaxe. 3. Musicobodygramas. 4. Notación gráfica. 5. Improvisación e desenvolvemento da creatividade musical. 6. Gamificación. 7. As TIC como elemento de innovación docente na aula. |