Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A2 A5 A6 A7 B3 B4 C2 C4 Las tareas y actividades propuestas permitirán la evaluación continua de los progresos de cada estudiante en la consecución de los contenidos programados, tanto teóricos cómo prácticos. 30
Análise de fontes documentais A2 C4 Además de evaluarse en el resto de metodologías planteadas, se realizará un comentario crítico en el que se reflexione sobre los contenidos teórico-prácticos previamente analizados. 30
Portafolios do alumno A2 A5 B3 B4 C2 C4 En cada sesión de clase el estudiante debe contestar a un cuestionario individual sobre la lectura realizada, que estará relacionado con los casos analizados, las prácticas o lecturas realizadas. Estos cuestionarios, ademas de las presentaciones correspondientes a cada clase deberán ser incluídas en su portafolio. También se recojerán cuantos comentarios, reflexiones o actividades se realicen durante el curso 40
 
Observacións avaliación
1. A avaliación será continua e incluirá unha valoración cuantitativa do rendemento de cada estudante en cada actividade realizada (incluídas as probas escritas que se poidan programar). 

2. Cada profesor avaliará as actividades realizadas, segundo as metodoloxías docentes empregadas, nos créditos que teñen asignados. A cualificación na materia será o resultado da media das cualificacións dos profesores que a impartan. A cualificación de cada profesor será ponderada segundo o número de créditos que imparte. 

3. No caso de utilizar probas puntuais de exame (proba obxectiva, preguntas tipo tema, etc.) a súa cualificación considerarase como parte do portafolio da materia, sen que o seu peso poida superar o 50% da nota total asignada ao portafolio. O resto da cualificación virá determinada polos criterios seguintes: 
- Asistencia a clase (por arriba do 80%): 10% 
- Realización de lecturas, comentarios e traballos tutelados: 60% 
- Nivel de rendemento e madurez demostrada en actividades prácticas e tutorías:10%

4. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC ou, de ser o caso, o resto de universidades participantes.

5. Segundo recóllese nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria nesta materia incorporase a perspectiva de xénero. Entre outras medidas, usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos e propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. No caso de detectar situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas para corrixilas.