Temas Subtemas
Bloque I. Programas de intervención
(Universidad de Zaragoza)
1. Principios xerais de intervención en TEA.
2. Principais modelos de intervención: enfoques conductuais, evolutivos e sociopragmáticos.
3. Programas globais de intervención (ABA, TEACCH, SCERTS). Fundamentos, procedementos e avaliación de resultados.
4. Procedementos específicos de intervención: intervención en habilidades pragmáticas e mentalistas e xogo simbólico.
5. Determinación do perfil lingüístico e comunicativo individualizado e selección de estratexias de intervención adecuadas.
Bloque II. Aplicacións informáticas
(Universidade da Coruña)
1. Introdución aos produtos de apoio e aos SAAC.
2. Aproximación aos trastornos do espectro do autismo (TEA) e as TIC.
3. Solucións tecnolóxicas baseadas no uso de apoios visuais e pictogramas.
4. Aplicacións tecnolóxicas para apoiar a vida diaria de persoas con TEA.
5. Animacións, historias e xogos: Scratch e MakeyMakey.