Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Educación e linguas en Galicia | Código | 652601003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 1.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber deseñar mecanismos de recoñecemento no grupo escolar de preconceptos que conduzan á discriminación (nomeadamente a lingüística) e actuacións para a súa erradicación. | AP13 |
CM1 |
|
Avaliar criticamente e en grupo as debilidades e as fortalezas dun proxecto lingüístico real dun centro de ensino. | AI1 |
||
Participar con argumentos sólidos e as claves da redacción académica en discusións dirixidas sobre a situación sociolingüística galega, os modelos de educación plurilingüe e o papel dos centros de ensino na planificación lingüística. | AP13 |
CM1 |
|
A través das lecturas recomendadas, comprender a situación sociolingüística galega e coñecer a lexislación vigorante referida ao ensino das linguas en Galicia, mantendo un espírito crítico e comprometido cos valores de xustiza e equidade, asumindo a necesidade de actualización profesional ao longo da vida. | AP13 |
CM4 |