Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Educación. sociedade e política educativa | Código | 652601005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1.- Procesos, teorías, axentes e institucións educativas. |
1.1.- Un paradigma en construcción: entre a necesidade e a realidade. 1.2.- As función sociais da educación 1.3.-A profesión docente e a comunidade. 1.4.- Dimensións da práctica docente 1.5.- Do persoal e o profesional cara ó social e cultural |
2.- A evolución do sistema educativo e a educación secundaria. | 2.1 Proxeción e realidades da educación secundaria. 2.2 Posibilidades e debilidades |
3.- Política e lexislación educativa en España e Galicia | 3.1 Da Lei Moyano á II República española 3.2 Franquismo e reformas educativas 3.3 As reformas educativas no periodo democrático. 3.4 O futuro e as súas incógnitas: un pacto educativo? |
4.- A educación en valores no sistema educativo | 4.1 Problemas e posibilidades 4.2 a educación para o desenvolvemento: aproximación a unha realidade emerxente |
5.- Inclusión educativa e atención á diversidade. | 5.1.- Problemática e necesidade da inclusión educativa. 5.2.- A atención á diversidade: un dilema en constante evolución |