Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da bioloxía e xeoloxía | Código | 652601122 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Bioloxía e a Xeoloxía no contexto da Educación Secundaria |
1.1. Estrutura Curricular. A competencia científica no marco das demais competencias. 1.2. A Bioloxía e Xeoloxía no curriculum oficial. Organización e Secuenciación. |
2.- Selección e secuenciación de contidos |
2.1. Que ensinar na Bioloxía e Xeoloxía 2.2. A necesaria concreción curricular: delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
3.- O ensino da Bioloxía e a Xeoloxía. | 3.1. A concreción de obxectivos no ensino da Bioloxía e a Xeoloxía. A súa contribución na adquisición das competencias básicas. 3.2. Actividades e recursos na Bioloxía e Xeoloxía (os traballos prácticos, as saídas ao medio natural, os museos, dramatizacións, etc.), aplicados a temas concretos. |
4.- As prácticas científicas. Construción do coñecemento científico. | 4.1. A modelización e a argumentación. 4.2. A indagación. |