| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Transformar o currículo de Física e Química en programas de actividades e de traballo. | AP20 |
CM1 CM3 |
|
| Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en envalor as achegas dos estudantes de secundaria, tomando como referente os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe da Física e da Química. | AP22 |
CM6 CM8 |
|
| Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe da Física e da Química e plantexar alternativas e solucións | AP27 |
CM7 CM8 |
|
| Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras co relación ós contidos curriculares da especialización cursada | AP25 |
CM4 CM7 |
|