Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxía para profesorado de educación secundaria obrigatoria | Código | 652602211 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe servizo | C1 C3 C8 | Avaliación dun proxecto de tecnoloxía realizado nun grupo de traballo, que se presenta nunha feira final orientada a persoas con diversidade funcional e/ou cognitiva. A feira realizarase de xeito presencial na data fixada pola docente. | 30 |
Traballos tutelados | A16 A17 A18 C1 C3 C8 | Avaliación de traballos tutelados grupais de avaliación continua. |
20 |
Proba mixta | A16 C1 | Avaliación dos contidos teóricos e prácticos explicados ao longo do curso mediante unha proba final. Realizarase de xeito presencial na data establecida no calendario académico. | 50 |
Observacións avaliación | |||
Para a avaliación continua das actividades de aprendizaxe e servizo e traballos tutelados, é obrigatorio o 80% de asistencia á aula dos/das estudantes. A Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. Normas específicas de avaliación para estudantado con recoñecemento de dispensa académica:
O estudantado que, por circunstancias excepcionais, non cumpra a porcentaxe do 80% de asistencia, debe acollerse tamén ao punto 2 indicado anteriormente. En todos os casos, a asistencia e participación na feira de tecnoloxía é obrigatoria para superar a materia. A cualificación será NON PRESENTADO: a) cando non se complete o proceso de avaliación continua, nas condicións que figuran nesta guía docente, ou b) cando non se presente á proba mixta na data oficial de avaliación. Nesta materia incorpórase a perspectiva de xénero (uso de linguaxe non sexista, promóvese a participación de alumnos/as...). Tamén se traballará para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Atenderemos ás situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas, no caso de producirse. |