Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e Ensino da Historia e as Ciencias Sociais | Código | 652604421 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Introdución á didáctica da Historia. | - A Historia como disciplina escolar: eixos estructurantes. - Finalidades do ensino da Historia e a educación para a cidadanía. - Dificultades dos contidos históricos para os estudantes de Educación Secundaria e Bacharelato. |
Tema 2. Estratexias e recursos didácticos para a ensino-aprendizaxe da Historia. | - Selección, organización e secuenciación dos contidos históricos. - Estratexias de ensino-aprendizaxe e a súa relación cos distintos modelos didácticos. Diferentes tipos de actividades. - Recursos didácticos e experiencias de aprendizaxe no ensino da Historia. |
Tema 3. Elaboración de propostas didácticas de Historia para a Educación Secundaria Obrigatoria e o Bacharelato. | - Criterios de selección e elaboración de materiais educativos. - A avaliación dos contidos históricos. Criterios e instrumentos de avaliación. - Como realizar propostas didácticas de Historia. |