Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo fin de Mestrado | Código | 652606607 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | C1 C3 | Presentación e defensa • Calidade nos medios e/ou materiais de apoio. • Selección e síntese da información • Utilización de vocabulario profesional. • Utilización da lingua galega con calidade lingüística •Argumentación na defensa |
15 |
Traballos tutelados | A1 A3 A4 A8 A10 A13 A14 A15 A16 A18 A19 A20 A21 A23 A24 A25 A26 A29 A30 A33 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Cuestións formais (5%) • Claridade expositiva e organización da información • Marxes, identificación das táboas, diferenciación tipográfica dos distintos apartados e subapartados. • Pertinencia dos anexos Fundamentación teórica e legal (30%) • Suficiencia e profundidade do marco teórico •Incorporación das achegas/temáticas abordadas nas materias do mestrado. •Bibliografía actualizada e refrenciada conforme ás normas APA 6ª edición. •Análise e valoración crítica das prescricións normativas e curriculares que aplicables a proposta • Orixinalidade na presentación da temática Proposta (40%) • Contextualización (centro, alumnado, currícular) • Nivel de concreción e formulación de obxectivos e contidos • Nivel de concreción (desenvolvemento das actividades e coherencia coa propasta metodolóxica ...) • Nivel de concreción da proposta de avaliación (construción de instrumentos, participación do alumnado, criterios de cualificación, avaliación da proposta...) • Viabilidade da proposta atendendo a súa contextualización. • Relación e coherencia coa fundamentación teórica e normativa Valoración persoal e conclusións (10%) • Relación das conclusións cos obxectivos do TFM. • REflexión sobre as competencias adquiridas e os ámbitos de mellora profesional. •Grao de integración dos coñecementos coseguidos nas distintas materias do mestrado Utilización da lingua galega con calidade lingüística Utilización da lingua inclusiva |
85 |
Observacións avaliación | |||
RÚBRICA PARA A AVALIACIÓN Os criterios de avaliación e cualificación detállanse nunha matriz de valoración que se pode consultar no campus virtual. REQUISITOS PARA PODER PARA PRESENTAR O TFM O TFM só se pode presentar co resto das materias aprobadas. CONVOCATORIAS/OPORTUNIDADES , TRIBUNAIS E DEFENSA O alumnado disporá dunha convocatoria con dúas oportunidades. A primeira oportunidade é a principios de xullo e a segunda en setembro. No documento marco pode consultarse toda a información relativa ao procedemento e as datas. Este documento está accesible na web da Facultade e no campus virtual. Para a avaliación dos TFM tribunais formados por tres persoas titulares e unha ou dúas suplentes. Os membros dos tribunais son docentes do Mestrado, dous deles imparten as materias específicas do itinerario de FOL. A dirección do TFM non pode formar parte dos tribunais que xulguen os TFM do alumnado que titorizou. UTILIZACIÓN DA LINGUAXE INCLUSIVA E DA CITACIÓN XUSTA Co obxectivo de visibilizarmos as autoras nas referencias bibliográficas, recoméndase utilizar a citación xusta, para a que se poden consultar as seguintes fontes: FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquer tipo de texto deben declararse no texto e no apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA 7ª edición. Plaxio O plaxio será motivo de suspenso. O artigo 14.4 da normativa académica de avaliaicón da UDC establece que " na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixianl, incluido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" NORMAS PARA A AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓNS https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf http://www.educacion.udc.es/?pagina=propiedad-intelectual Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica” , “dedicación ao estudo” , “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixenteda UDC.” |