Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.-Contexto organizativo e funcional dos centros de Formación Profesional. | 1.1. Normativa que regula a organización e o seu funcionamento 1.2. Tipoloxía de centros de formación profesional, espazos e equipamentos. 1.3. A organización docente nos centros de FP. Órganos de Goberno e Coordinación Didáctica. Proxecto Educativo e Proxecto Funcional 1.4. O Departamento de Formación e Orientación Laboral. Composición e funciións. O traballo en equipo. A colaboración cos Departamentos de Orientación e de Información e orientación profesional. |
Tema 2.- O corpo de Profesorado do Ensino Secundario: a especialidade de Formación e orientación laboral (FOL) | 2.1. Corpos de profesorado e categorías profesionais 2.2..Sistema de acceso ó ensino público e o ensino privado 2.2. Retribucións 2.3.Autoemprego. |
Tema 3. Módulos da especialidade e normativa aplicable | 3.1. Módulos da especialidade nos ciclos LOXSE 3.2. Módulos da especialdiade nos ciclos LOE 3.3. Formación en centros de traballo 3.4. Normativa aplicable e implicacións para a planificación curricular |
Tema 3. Planificación nos distintos niveis de concreción curricular: do currículo oficial á programación de aula. | 3.1. A programación dos módulos 3.2. A programación de aula |
Tema 4. Metodoloxía e avaliación | 4.1. Técnicas e estratexias metodolóxicas: tipoloxía e características 4.2. Avaliación: tipos, técnicas e instrumentos. 4.3. A participación do alumnado na avaliación: finalidades e instrumentos. 4.3. Avaliación e xestión da calidade nos centros de FP |
Tema 5. Educación mediática e TIC | 5.1. Educación mediática: concepto, finalidade e integración na pragamacións dos módulos da especialidade 5.2. Competencia dixital docente. A competencia dixital como obxectivo e contido das materias e módulos da especialidade. 5.3. Recursos e ferramentas dixitais para o ensino e aprendizaxe dos módulos da especialidade.. |
TEma 6. A atención á diversidade | 6.1. Atención á diversidade: conceptualización e medidas que prescribe a normativa. 6.2. Estratexias e recursos para a atención á diversidade |
TEma 7. A integración da perspectiva de xénero | 7.1. Finalidades e modalidades de integración 7.3. Experiencias e recursos 7.4. Normativa, plans e actuacións específicas. |