Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Traballo fin de Mestrado Código 652609907
Titulación
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Filoloxía Inglesa
Letras
Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Barros Grela, Eduardo
Bobadilla Pérez, María
Bueno Aguilar, Juan Jose
Couto Cantero, Pilar
Galán Rodríguez, Noelia María
Lasa Álvarez, María Begoña
Puente Castelo, Luís Miguel
Correo electrónico
eduardo.barros@udc.es
m.bobadilla@udc.es
juan.j.buenoa@udc.es
pilar.couto@udc.es
noelia.galan@udc.es
b.lasa@udc.es
luis.pcastelo@udc.es
Web http://http://www.educacion.udc.es/mestrados/secundaria/
Descrición xeral O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías