|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Realizar tarefas de orientación educativa, persoal e profesional dos alumnos. |
| A2 |
Promover a inclusión do alumnado con necesidades educativas especiais. |
| A3 |
Detectar e diagnosticar os problemas de aprendizaxe que se presentan no ambiente escolarizado e non escolarizado. |
| A5 |
Comprender os modelos teóricos da psicoloxía educativa e da pedagoxía contemporáneas. |
| A6 |
Comprender os factores que permitan a mellora dos procesos educativos. |
| A7 |
Coordinar e incentivar a acción titorial do profesorado. |
| A9 |
Orientar sobre os materiais didácticos e recursos educativos favorecedores da atención á diversidade. |
| A12 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. |
| A13 |
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica. |
| A15 |
Colaborar no deseño, na aplicación e na avaliación de auditorías de calidade nos procesos educativos. |
| A18 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención e de investigación sobre a incidencia e os efectos psicopedagóxicos da introdución de determinados medios, materiais e tecnoloxías no ensino. |
| A21 |
Potenciar a utilización de estratexias favorecedoras do ensino cooperativo. |
| A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
| A25 |
Desenvolver aptitudes e competencias que favorezan o traballo en contornos multiculturais. |
| B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B2 |
Aprender a aprender. |
| B3 |
Capacidade de resolución de problemas. |
| B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. |
| B6 |
Preocupación pola calidade. |
| B7 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. |
| B8 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
| B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B11 |
Rigor profesional. |
| B12 |
Apertura á formación continua. |
| B13 |
Creatividade. |
| B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
| B17 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
| C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |