| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Intervención Psicopedagóxica nos Trastornos do Desenvolvemento | Código | 652711104 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| 1º e 2º Ciclo | Anual |
Primeiro | Troncal | 5.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Prácticas a través de TIC | Desenvolver actividades a través das TIC as actividades de atención e intervención en situacións reais cun grupo de persoas involucradas na sua educación e desenvolvemento |
| Prácticas clínicas | Prácticas en evaluación e diagnóstico diferencial |
| Lecturas | búsqueda de información e descubremento da información en base ao rigor |
| Actividades iniciais | dellimitación causal , caracteroloxía, fundamentoación e búsqueda actualizada da inverstigación acerca de todo o relacionado coa explicación e delimitación nos trastornos do desenvolvemento, a sua avaliación, internvención e intervintes-axentes. |
| Investigación (Proxecto de investigación) | A investigación como proceso de millora profesional e académica para o desenvolvemento das tarefas relacionadas co ámbito e contidos da asignatura |
| Estudo de casos | Reflexión, análise e discusión das características diferenciais e o sentido da axuda e apoio en cada caso |
| Discusión dirixida | Delimitación conceptual, actualizada e de concepción acerca dos procesos intervintes tanto na análise como na axuda e apoio ás persoas con trastornos, o seu estudio e a sua análise |
| Análise de fontes documentais | Búsqueda e actualización dos contidos así como o debate e a selección de fontes para o coñecemento e clarificación conceptual e procedemental dos procesos intervintes nos trastornos do desenvolvemento |
| Aprendizaxe colaborativa | A axuda contixente, a avaliación para a millora e a búsqueda incesante de información actualizada e rigurosa forman parte da cooperación e do traballo en equipo; trátase de buscar axuda, aprender a pensar, tomar decisións de forma que ganemos todos e propoñase a inclusión e a calidade da atención como finalidades |