|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A2 |
Promover a inclusión do alumnado con necesidades educativas especiais. |
| A6 |
Comprender os factores que permitan a mellora dos procesos educativos. |
| A20 |
Comprender a xenealoxía e o significado dos sistemas educativos e a súa configuración actual. |
| A22 |
Coñecer as políticas e a lexislación que regulan o funcionamento das institucións escolares. |
| A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
| A25 |
Desenvolver aptitudes e competencias que favorezan o traballo en contornos multiculturais. |
| B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B2 |
Aprender a aprender. |
| B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. |
| B7 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. |
| B8 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
| B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
| B17 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |