Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Novas Tecnoloxías Aplicadas a Educación | Código | 652811301 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 3.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender e analizar de forma crítica o papel das TIC na sociedade, na educación e na educación social en particular, desenvolvendo un compromiso ético co papel liberador das novas tecnoloxías fronte o seu posible papel opresor. | A7 A10 A18 A21 |
B1 B2 B4 B9 |
C3 C6 C8 |
Coñecer o papel dos centros sociais e do educador social ante as tecnoloxías da información e a comunicación e as súas implicacións para o desenvolvemento da acción socieducativa. | A7 A8 A10 A18 A19 A20 A21 |
B1 B2 B4 B9 |
C3 C6 C8 |
Deseñar, seleccionar, avaliar, crear e construír materiais didácticos coas TIC para o traballo na acción socieducativa tendo en conta principios educativos como a educación democrática e inclusiva e a preocupación pola xustiza social. | A10 A16 A18 A19 A20 A21 |
B1 B2 B4 B19 |
C3 |
Colaborar e cooperar en equipos e grupos de comunidades virtuais para o desenvolvemento de proxectos de traballo e propostas socioeducativas na Educación Social mediante o emprego das tecnoloxías da información e a comunicación. | A7 A10 A15 A19 A20 A21 |
B1 B2 B4 B9 B10 B19 |
C3 C8 |