Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo | Código | 652G01002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A4 A13 A20 A26 A28 B3 B6 B10 B11 B14 B15 B22 C7 C8 | A proba obxectiva de carácter individual, estará composta por corenta preguntas sobre os sete temas que constitúen a materia. Cada pregunta presentará tres alternativas de resposta das cales haberá que elixir a correcta. As preguntas que se formulen aludirán tanto aos contidos teóricos da materia, como aos contidos prácticos, esixindo un elevado nivel de relación entre eles. Superar a proba implica abordar a materia desde un punto de vista global, sabendo establecer as múltiples relacións que se poden establecer entre os contidos abordados nos sete núcleos temáticos que a conforman, e que contribúen a entender a complexidade da función do/a docente en Educación Infantil en termos de deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo. |
50 |
Aprendizaxe servizo | A1 A13 A21 B1 B3 B5 B6 B11 B22 B24 C4 C6 | O traballo de aprendizaxe servizo forma parte dunha acción educativa interdisciplinar na que participan outras materias do primeiro e do segundo cuadrimestre, así coma a ONG Entreculturas. No que respecta a esta materia, o alumnado deseñará unha proposta didáctica e un recurso didáctico transformador baixo o enfoque da Educación para a Cidadanía Global. Ambos deben estár contextualizados nunha aula de educación infantil que o propio alumnado deberá contactar, e na que durante o segundo cuadrimestre se realizará o servizo. |
50 |
Observacións avaliación | |||
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. |