Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da información e a comunicación en educación | Código | 652G01005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A21 A25 A28 A29 A30 A41 B1 B7 B9 B10 B11 B25 C3 C8 | Avaliación grupal. Obrigatorio Avaliarase o contido de todas as tarefas a realizar e da proposta educativa: - A profundidade do contido (15). - O dominio das aplicacións empregadas ao longo do proxecto (10). - O tratamento dunha linguaxe específica ou adaptada ao contexto do proxecto (10). - O emprego de fontes documentais complementarias e actuais (10). - A orixinalidade da proposta (15). |
70 |
Proba oral | B3 B10 B11 B12 B17 B19 C1 | Avaliación grupal. Obrigatorio Valorarase a exposición do traballo supervisado, tanto ao longo do curso como na proba final: - claridade da presentación. Distribución de tempos (5). - capacidade de síntese (5). - Capacidade para comparar e relacionarse con fontes documentais (5). - orixinalidade na presentación (5). |
20 |
Proba de ensaio | A13 A57 B3 B10 B11 B17 C8 | PROBA OPCIONAL. INDIVIDUAL. VOLUNTARIA. NON OBRIGATORIA. Proba escrita na data de exame. A proba será a través dunha serie de preguntas abertas e de desenvolvemento sobre as fontes documentais das fichas de catalogación -elixidas e presentadas polos estudantes á profesora na data indicada. As preguntas estarán tamén excedían nos seus Traballos Tutelados. Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Utilízase para a avaliación sumativa. Permite medir as habilidades como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. |
10 |
Observacións avaliación | |||
1. Tanto para a primerira como para a segunda oportunidade de avaliación os criterios serán os mesmos.
3. "A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario".(PUNTOS 1 E 3 DO ARTIGO 14 DAS NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DOS ESTUDOS DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO) (NARRC) 4. Os Traballos Tutelados faranse en grupos de tres personas, traballando na aula. Para iso é imprescindible a asistencia a clase, polo que duas faltas sin xustificar resta 1 punto na avaliación final. |