| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Historia da educación | Código | 652G01006 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Código | Competencias / Resultados do título |
| A14 | Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
| A27 | Situar a escola infantil no sistema educativo español, no contexto europeo e no internacional. |
| A28 | Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas de innovadoras en educación infantil. |
| A29 | Valorar a importancia do traballo en equipo. |
| A31 | Coñecer a lexislación que regula as escolas infantís e a súa organización. |
| B1 | Aprender a aprender. |
| B3 | Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
| B10 | Capacidade de análise e síntese. |
| B11 | Capacidade de busca e manexo de información. |
| B17 | Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
| C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |