| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Historia da educación | Código | 652G01006 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| A configuración e evolución histórica do concepto de infancia | A construcción da categoria "infancia" no marco das sociedades contemporaneas. |
| Xénese e estructura dos sistemas educativos nacionais | Xénese,estructura e funcións |
| O sistema educativo en España | Xénese, evolución histórica e lexislación educativa |
| O pensamento pedagóxico contemporaneo | Os pioneiros da escola contemporanea. A Escola Nova. Teorías educativas socialistas, marxistas, anarquistas e libertarias. As pedagoxías críticas. Plantexamentos pedagóxicos antiautoritarios. As correntes críticas á institución escolar. Movementos, institucións e práctica pedagóxica en educación infantil. A historia das innovacións pedagóxicas en educación infantil e a súa evolución. |
| A cultura escolar | Dimensión científica política e empírica. Os modelos contemporaneos de educación infantil. |
| .Xenealoxía da profesión docente |
Evolución histórica da formación docente |