| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. |
A10
|
|
|
| Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar |
A11
|
|
|
| Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
A12
|
|
|
| Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A13
|
|
|
| Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
A14
|
|
|
| Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva |
|
B2
|
|
| Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
|
B6
|
|
| Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo |
|
B7
|
|
| Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
|
B8
|
|
| Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. |
|
B18
|
|
| Coñecemento de outras culturas e de outras costumes. |
|
B20
|
|
| Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|
| Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
| Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A1
|
|
|
| Valorar a relación persoal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. |
A32
|
|
|
| Aprender a aprender |
|
B1
|
|
| Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
|
B3
|
|
| Capacidade de análise e síntese. |
|
B10
|
|
| Capacidade de busca e manexo de información. |
|
B11
|
|
| Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. |
|
B16
|
|
| Coñecemento e comunicación en linguas estranxeiras |
|
B21
|
|
| Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
|
B22
|
|
| Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
|
B17
|
|
| Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
| Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. |
|
B15
|
|
| Comunicación oral e escrita na lingua materna. |
|
B19
|
|
| Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|