Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica no contexto familiar | Código | 652G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A11 A14 B20 C1 C2 | Se fará en examen tipo test con tres alternativas de resposta na que so unha é correcta. | 45 |
Estudo de casos | A11 A32 B2 B6 B15 B19 B22 C1 | En pequenos grupos deberán discutir sobre a maneira de abordar o caso (ou casos) e presentar por escrito as súas propostas/respostas. | 25 |
Simulación | A10 A12 B2 B6 B7 B8 B16 B17 B18 B19 | O alumnado será avaliado según a súa execución no xogo de roles. | 30 |
Observacións avaliación | |||
ALUMNADO ASISTENTE. Se considera asistente a o alumnado que asiste ás clases expositivas e ás interactivas na aula. Dita asistencia deberá ser do 80% ou superior. A avaliación do alumnado asistente será a indicada en esta guía en todas as convocatorias do presente curso académico. ALUMNADO CON DISPENSA. O alumnado con dispensa será avaliado a través de: examen (50%), simulación (25%) e lecturas obligatorias (25%), das que deberán aportar información escrita a través da análise das mesmas. Estes criterios de avaliación serán os mesmos en todas as convocatorias do presente curso académico. ALUMNADO con cualificación media final de 9 ou máis O alumnado que teña un 9 ou máis, que, en principio, pode optar a matrícula de honra, deberá enviar un escrito razoado dirixido a/o/as/os docente/docentes que lle deran clase, xustificando porqué creen que merecen dita matrícula de honra. Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudo", permanencia e fraude académica rexeranse pola normativa académica vixente da UDC. |