Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Medio social e cultural e a súa didáctica | Código | 652G01025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Unidade 1: Introdución. | - Conceptos e interpretacións. Medio social e cultural e a relación coas Ciencias Sociais. - Dimensión didáctica das Ciencias Sociais. - As Ciencias Sociais no currículo de Educación Infantil. |
Unidade 2: As coordenadas espazo e tempo e a formación do pensamento social | - A comprensión do espazo e do tempo: percepción e conceptualización. O contorno sociocultural nas coordenadas espazo-temporais. A vida en sociedade - O ensino-aprendizaxe do espazo e do tempo. Pensar e expresar o espazo e a idea de tempo. A representación. |
Unidade 3: Estratexias metodolóxicas e recursos e materiais didácticos sobre o medio social e cultural. |
- As emocións e a imaxinación. - A aprendizaxe lúdica. - As saídas escolares e outras estratexias na didáctica do medio. - O traballo por proxectos. - As situacións de aprendizaxe. - Os recursos e materiais didácticos. |
Unidade 4: Descubrimento e participación na contorna social. | - A construción dunha cidadanía democrática desde a perspectiva de xénero. - A formación de nenos e nenas participativos na súa contorna. Accións pola sostibilidade. |
Unidade 5: Temas formativos para o coñecemento do medio social e cultural | - O contorno inmediato e o potencial educativo. Elaboración de propostas para a didáctica. - Patrimonio material e inmaterial, Concepto e potencialidades. Didáctica do patrimonio. Propostas didácticas para o ensino-aprendizaxe. - Introdución ao coñecemento do medio social e cultural de Galiza. Con especial atención ao patrimonio cultural de Galiza. |