Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da lingua estranxeira | Código | 652G01026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Conceptos chave sobre ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira en Educación Infantil | - Terminoloxía específica e definicións. |
2. O ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira en Educación Infantil na normativa europea e na lexislación | - Marco Común Europeo de Referencia das Linguas. - Portafolio Europeo das Linguas. - Lexislación estatal. - Lexislación autonómica. - Plans e programas específicos. |
3. O proceso de ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira en Educación Infantil | 3.1. O ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras en idades temperás. - O factor da idade - A programación na área de inglés na etapa de Educación Infantil. 3.2. Principais metodoloxías - O enfoque comunicativo. - Resposta física total (TPR). - O enfoque natural. - As Intelixencias Múltiples e o modelo VARK - AICLE / CLIL - Aprendizaxe baseado en proxectos. 3.3. Desenvolvemento da comprensión e expresión oral da lingua estranxeira. - Estratexias e técnicas. 3.4. Avaliación - Conceptos e tipos. - Correción de erros e feedback |
5. Recursos e propostas didácticas | - Storytelling (contos) - Cancións - Xogos - Manualidades - Dramatización - Integración das TICs - Propostas interdisciplinares |
- Uso da lingua inglesa | - Contidos xerais do uso da lingua inglesa (Nivel B1/B2 do MCERL). |