Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa B1 B3 B5 B6 B18 C4 Valorarase a participación nas tarefas realizadas na aula e a elaboración de material que trate a análise e interpretación das situacións obxecto de estudo. Ademais tamén se valorará a asistencia, o interese, o razoamento, a actitude positiva... A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre chegar ao 50% da calificación indicada. 20
Presentación oral A33 A36 B17 C1 Valorarase a exposición oral realizada con axuda das TIC da proposta didáctica e/ou traballos titelados elaborados. Ademais, tamén se valorará a claridade na exposición, linguaxe correcta, dominio da materia… A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. 10
Portafolios do alumno A15 Valoraranse os resultados obtidos nos exercicios de aula, realización de actividades de progresión, prácticas e/ ou proposta didáctica.
20
Traballos tutelados A18 A32 A39 A40 A41 B2 B5 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B25 C3 C4 C6 Valorarase a adquisición de habilidades e destrezas asociadas a este tipo de metodoloxía que pretende promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes a nivel individual. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. 50
 
Observacións avaliación

ALUMNADO PRESENCIAL

A cualificación final será a consecuencia dos resultados obtidos nos seguintes apartados:

-Realización de exercicios /presentación oral de actividades/proxectos/ de forma individual, parellas ou pequenos grupo elaborados na aula nas sesións interactivas e expositivas. Supón o 50% da cualificación final sempre e cando asistan a todas as sesións.

-Traballos tutelados realizado de forma individual e/ou en grupo. Supón o 50% da cualificación final.

A súa nota final será a media das cualificaciones obtidas, solicitándose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia.

Referente á solicitude de realización deprobas de avaliación/exercicios/ presentacións orais anteriormente citadas en datas distintas da ordinaria, cabe destacar que sórefírese ás probas/tarefas que se realicen no período de avaliación establecido polocalendario académico, polo que quedan expresamente excluídas as probas deavaliación continua que se realicen fóra do devandito período. Por este motivo,non se aceptarán documentos de ningún tipo para xustificar a non asistencia ás  sesións interactivas/expositivas (tarefas de aula, realización e/ou presentación de actividades de progresión, prácticas ou proposta didáctica)

Nos traballos presentados considerarase a corrección da expresión e da ortografía.Por outra banda, o plaxio será a causa da suspensión da actividade avaliada.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unhavez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso naconvocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso”(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se acomisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Paraisto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeiraoportunidade, se fose necesario.

ALUMNADO NON PRESENCIAL

O alumnado que non cumpla os requisitos de asistencia anteriormente citados ben por diversas circunstancias non poida asistir regularmente as sesións da materia ou sexa"alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica que lles exime da asistencia á clase "

1. Deberán poñelo en coñecemento do docente na primeira semana de clase.

2. Serán avaliados a través de traballos tutelados individuais (50%) e dunha proba individual (50%) que se realizará na data oficial.

A súa nota final será a media das cualificaciones obtidas, solicitándose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia.

Nostraballos presentados considerarase a corrección da expresión e da ortografía.Por outra banda, o plaxio será a causa da suspensión da actividade avaliada.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unhavez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso naconvocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso”(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se acomisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Paraisto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeiraoportunidade, se fose necesario.

A avaliación para a segunda oportunidade (xullo) será exactamente a mesma que o indicado para o alumnado non presencial (traballos tutelados 50% e proba escrita 50%.

A convocatoria adiantada rexirase polo modelo de avaliación que o alumnando tivese no curso anterior (alumnado presencial ou non presencial). Se no curso anterior o alumnado ten realizadas e aprobadas todas as tarefas das sesións interactivas/expositivas e/ou os traballos tutelados, nesta convocatoria so terá que realizar a proba escrita.

NOTA XERAL:

Todos os aspectos relacionados coa "dispensa académica", "adicación aoestudo", "permanencia" e "fraude académico" rexirasede acordo á normativa vixente da UDC.