Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A4 A7 A8 A9 A16 A23 A24 | Proba final da materia que constará de 20 preguntas de resposta múltiple. | 20 |
Traballos tutelados | A4 A13 A17 A21 A23 B3 B5 B6 B7 | Realización dunha proposta educativa seguindo a metodoloxía DUA - Deseño Universal do Aprendizaxe - para un aula de educación infantil. As actividades propostas deben en liña contidos traballados na materia e cos obxectivos da DUA, as metodoloxías, recursos e avaliación deben atender as características e necesidades individuais do ACNEAE. A proposta debe ser deseñada tendo en conta un modelo de atención a diversidade inclusivo. |
40 |
Portafolios do alumno | A7 A8 A9 A13 A21 A23 B3 B5 B24 C1 C4 | Recollida da información, dos contidos e tarefas traballados na clase, para proceder á súa análise e interpretacación e contraste coas opinións dos autores e autoras: Os criterios de avaliación do documento serán: -Integración dos contidos abordados e das actividades realizadas na aula. -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como docente no ámbito da EI. |
40 |
Observacións avaliación | |||
En aplicación de la "Norma que regula el régimen de dedicación al estudio de los estudiantes de grado en la UDC " (aprobada en Consello de Goberno el 29 de mayo de 2012), al alumnado al que se le haya reconocido la condición de estudiante a tiempo parcial y haya solicitado al decanato la dispensa académica, quedará eximido de la obligatoriedad de asistencia a parte de las sesiones y/o el alumnado no presencial (con una asistencia menor al 80%) deberá realizar el proyecto de investigación, descrito anteriormente, individualmente en la fecha acordada por el docente y el/la alumno/alumna. Cada una de las partes - examen y proyecto de investigación - ponderará un 50% de la nota final. Para superar la materia es necesario obtener una puntuación del 50% del peso de cada una de las partes objeto de evaluación (proyecto de investigación y prueba escrita). La convocatoria extraordinaria, 2º oportunidad, y/o convocatoria adelantada está sometida a los mismos criterios que la convocatoria ordinaria. Todos los aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación al estudio”, “permanencia” y “fraude académico” se regirán de acuerdo con la normativa académica vigente de la UDC (https://www.udc.es/es/normativa/academica/). |