Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagoxía da expresión musical | Código | 652G01036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A54 A55 C7 | Momentos de traballo presencial có profesor/a que implica unha participación obrigatoria por parte do alumnado, sendo necesaria a asistencia a un mínimo de 8 sesións para obter a calificación de 5 puntos, a partires da 8ª sesión obrigatoria sumarase a puntuación proporcional tendo en conta o total de sesións no cuadrimestre, podendo chegar á máxima cualificación asistindo a todas as sesións. | 10 |
Traballos tutelados | A54 A55 B1 B22 B25 C3 | As orientacións iniciais do profesor/a guiarán ao alumnado no proceso de diferentes traballos vencellados á docencia na etapa de Educación infantil, permanecendo ao seu lado para as consultas necesarias. | 10 |
Investigación (Proxecto de investigación) | A57 C8 | Presentación dunha memoria do Proxecto. Consideraranse: 1. O uso axeitado da linguaxe. 2. A descrición detallada das achegas persoais e a súa evidencia. 3. A inclusión de comentarios persoais de contribución |
50 |
Proba oral | A57 B1 B25 C3 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da cal o alumnado e o profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. | 10 |
Aprendizaxe servizo | B1 B22 C7 C8 | Compromiso persoal co Proxecto: cantidade/calidade das achegas individuais dos estudantes ao Proxecto. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a asignatura é necesario obter un 5 en cada un dos ALUMNADO CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL (DISPENSA Segundo o establecido na " NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A 1. 2. 3. ALUMNADO NON ASISTENTE (non asiste como mínimo o 80% das aulas) Neste caso a avaliación, además de ter que entregar todas as actividades, traballos e presentacións que o resto do alumnado, terá que facer unha proba de carácter Como Para non interferir no desenvolvemento do resto das No caso Farase especial fincapé no cuidado do medio ambiente en pro dunha educación e sociedade sostible. Para elo, sempre que sexa posible na elaboración dos traballos empregarase material de reciclaxe e evitarase o emprego de materiais de plástico na entrega dos mesmos. Os traballos serán enviados exclusivamente telemáticamente, e de non ser posible, nos documentos impresos non se empregarán plásticos, elixirase a impresión a dobre cara, e papel reciclado, evitando imprimir borradores. Débese facer un uso sustentábel dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. AVALIACIÓN NA 2ª OPORTUNIDADE (XULLO) Neste Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, |