|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico. |
| A12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
| A13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
| A21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. |
| A41 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
| A57 |
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. |
| A62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
| A63 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
| A64 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se podan establecer nun centro. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
| B8 |
Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
| B10 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B11 |
Capacidade de busca e manexo de información. |
| B12 |
Capacidade de organización e planificación. |
| B15 |
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. |
| B16 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. |
| B17 |
Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
| B19 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna. |
| B22 |
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
| B24 |
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
| B25 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |