Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas na vida | Código | 652G01040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Fomentar a construción de aprendizaxe matemático a través da música, dos contos, das cancións, da expresión plástica, da cesta da compra e da cociña mediante actividades lúdicas. | A34 A40 A50 A54 A55 A56 A64 |
B1 B22 |
C1 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | A25 A26 A28 A36 A58 |
B3 B6 B20 |
C6 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | A12 A13 A32 |
B6 B8 B17 B24 |
C4 |
Traballar de forma colaborativa. | A6 A8 A10 A17 A21 A29 A30 A60 A66 |
B5 B16 B18 |
C4 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | A44 A46 A47 A48 A49 |
B7 B19 B21 |
C1 C2 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. | A25 A41 |
B11 B25 |
C3 |
Capacidade de análise e síntese | A2 A19 A26 |
B10 B11 |
C6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. | A3 A16 A21 A22 A65 |
B4 B5 B9 B15 |
C4 C5 |
Reflexionar a partir da práctica escolar matemática sobre o desenvolvemento profesional. | A1 A4 A5 A19 A20 A21 A23 A24 |
B1 B3 B14 B15 |
C1 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. | A11 A25 A41 A57 |
B1 B5 B11 |
C3 |
Descubrir que as matemáticas están íntimamente relacionadas coa realidade e coas situacións que nos rodean, non so na institución educativa, senón tamén na vida fora dela. | A4 A5 A34 A35 A37 A40 A53 A63 |
B2 B6 B22 |
C1 |
Procurar que as matemáticas esperten nos alumnos curiosidade, interese e gusto. | A4 A5 A34 A37 A40 A42 A62 |
B2 B6 B22 |
C1 |
Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. | A33 A34 A35 A36 A43 A51 A61 |
B1 B10 B11 |
C1 |
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. | A38 A39 A40 A59 |
B3 B13 |
C6 C8 |
Crear nos estudantes a necesidade de acudir ás matemáticas para achar solucións aos problemas cotiás. | A4 A5 A27 A34 A40 A52 |
B1 B3 B6 B10 |
C1 |
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. | A7 A26 A31 A36 A45 |
B2 B3 B12 B22 |
C6 |
Autonomía na aprendizaxe. | A5 A9 A14 A15 A18 A19 A21 |
B4 B9 B15 B23 |
C7 |