| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Didáctica da educación ambiental e para a sustentabilidade | Código | 652G01041 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Prácticas de laboratorio | Si se considera necesario se farán determinadas prácticas en función da dispoñibilidade do laboratorio e de materiais adecuados. |
| Actividades iniciais | Preténdese obter información acerca dos coñecementos do alumnado, así como presentar os obxectivos que se van a tratar: Cuestionario KPSI |
| Sesión maxistral | Esposición oral con apoyo de material audiovisual y plantexando cuestions para que participe o alumnado e facilitar a aprendizaxe |
| Traballos tutelados | Metodoloxía que pretende a aprendizaxe autónomo dos estudantes a nivel individual e grupal de modo que o grupo actúe como "comunidade que construe o seu propio coñecemento": material estimular para facer unha ecoauditoría da Facultade |
| Lecturas | Lecturas orligatorias e voluntarias de libros e textos de temática socioambiental |
| Eventos científicos e/ou divulgativos | Asistencia a seminarios, xornadas...que se realicen na Facultade ou noutras instituciones para completar a formación |
| Saídas de campo | Según o desenvolvemento do curso se poderán levar a cabo as actividades programadas pola Oficina de Medio Ambiente da UDC e a posibilidade de facelas externas ao entorno universitario relacionadas coa problemática socioambiental: visitas a plantas de tratamiento de residuos, parques eólicos... |
| Solución de problemas | Resolución de problemáticas socioambientales para que se elabore un plan de actuación a partir dos coñecementos traballados |
| Presentación oral | Exposición oral dos traballos realizados individualmente ou por grupo, plantexando preguntas, aclaracions...sobre a tarefa levada a cabo. |