| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Didáctica da dramatización e do teatro infantil | Código | 652G01042 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Lecturas | A partir da análise das lecturas, da súa proxección crítica na tarefa didáctica e da reflexión sobre os resultados obtidos, procederemos á planificación de actividades concretas para que o alumnado adquira unha conciencia crítica da realidade socioeducativa que lles permita implementar. as canles e os criterios básicos de acción cultural nunha sociedade moderna e democrática. |
| Discusión dirixida | Reflexión práctica sobre os elementos mencionados anteriormente, sexan cales sexan. |
| Aprendizaxe colaborativa | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
| Obradoiro | Práctica teatral tanto na análise de situacións cotiás como na súa mimesis correspondente orientada á intervención psicoeducativa. |