| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Linguaxes audiovisuais e educación artística | Código | 652G01043 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Código | Competencias / Resultados do título |
| A55 | Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
| A57 | Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. |
| A58 | Promover a sensibilidade relativa á expresión plástica e á creación artística. |
| B1 | Aprender a aprender. |
| B22 | Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
| B25 | Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
| C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |