Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da educación | Código | 652G02004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os principais debates teóricos e principais autores responsables de teorías sociolóxicas sobre a educación | A1 A4 A16 |
B1 B6 |
C6 C7 |
Coñecemento do sistema educativo dentro do sistema social | A2 A6 A9 A11 |
B15 B18 |
|
Coñecer as principais correntes e debates sociais entorno á educación no século XXI | A10 A23 |
B15 B22 B24 |
C4 |
Coñecemento e comprensión das funcións sociais da educación. | A6 A9 A10 |
B15 B16 B21 |
C4 C8 |
Aplicar de forma inicial técnicas de investigación social para a recollida e análise da información | A9 |
B15 B22 B25 |
C6 C8 |
Aplicación dos coñecementos manexados á realidade social nas súas diferentes manifestacións, para acadar a perspectiva da mesma desde o ámbito da educación. | A2 A11 A13 A23 |
B15 B16 B21 B22 B23 B24 B25 |
C6 C8 |
Análise de contidos do sistema educativo | A9 A10 A13 A14 A15 A23 A24 |
B15 B16 B18 B21 B23 B24 B25 |
C4 C6 C7 C8 |
Síntese dos coñecementos teóricos e do estudo empírico da realidade social en relación coa educación | A9 A10 A15 A23 |
B15 B16 B19 B22 B23 B24 B25 |
C4 C6 C8 |
Avaliación do sistema educativo, así como das súas implicacións tanto a nivel social como persoal | A9 A10 A15 A23 |
B15 B16 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 |
C4 C6 C8 |
Pautas para o uso da linguaxe inclusiva. Incorporación da perspectiva de xénero na docencia universitaria en diferentes ámbitos. Recomendacións sobre principios de sustentabilidade, xustiza e igualdade. | A5 A8 A12 |
B4 B6 |
C4 C7 |