Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G02007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN | 1. A orixe da Psicoloxía da Educación 2. Concepcións da relación entre Psicoloxía da Educación e educación 3. Dimensións ou finalidades 4. Obxecto de estudo 5. Os contidos 6. As tendencias actuais e perspectivas de futuro 7. Contextos de aprendizaxe, desenvolvemento e educación |
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR | 1. Principais enfoques Psicolóxicos da Aprendizaxe 1.1. Enfoque condutista 1.2. Enfoque cognitivo 2. Categorías e tipos de aprendizaxe escolar 3. Trazos relevantes da aprendizaxe escolar |
TEMA 3: FACTORES COGNITIVO/AFECTIVOS DA APRENDIZAXE ESCOLAR |
1. Variables cognitivas 1.1. A intelixencia 1.2. Procesos de aprendizaxe 1.3. Desenvolvemento de competencias relacionadas co proceso de aprendizaxe 1.4. Estratexias de aprendizaxe 1.5. Estilos e enfoques de aprendizaxe 2. Variables motivacionais 2.1. As metas académicas 2.2. As atribucións causais 2.3. O autoconcepto 3. Alumnado con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe |
TEMA 4: FACTORES RELACIONAIS E CONTEXTUAIS IMPLICADOS NA APRENDIZAXE ESCOLAR | 1. As interaccións entre iguais 1.2. Tipos de relación entre iguais 1.3. A construcción do coñecemento na interacción entre o alumnado: mecanismos interpsicolóxicos 1.4.O agrupamento dos alumnos 2. A interacción profesorado-alumnado: as expectativas do profesor 2.1. A formación das expectativas 2.2. Efectos das expectativas na educación |