Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba mixta A4 A5 A6 A7 A11 A avaliación teórica consistirá nunha proba mixta na que pode haber preguntas de ensaio, pregunta curso ou tipo opción múltiple. 40
Portafolios do alumno A1 A4 A5 A6 A7 A11 B1 B2 B5 B11 B21 B22 B23 B24 B25 C4 C6 C7 Traballo individual e en grupo que consiste na realización de actividades a facer na aula e fóra dela para cada un dos temas. Estas actividades colaborativas serán basicamente de orientación-execución ou demostración-práctica. Este portafolios que integra as metodoloxías de aprendizaxe cooperativo, traballos tutelados, estudo de casos, presentación oral, glosario análise de fontes documentais... será o material que se contemple na avaliación.
Así como, trátase de coñecer e estudar algunhas das variábeis ou factores da aprendizaxe escolar mediante a elaboraración de informes/artigos en base a busca e análise de documentación científica e datos ou propostas educativas que estimulen a desenvolvemento de tales variables. Este traballos faranse en grupo.
60
 
Observacións avaliación

OPCIÓN A

Alumnado con dedicación completa: asistencia/participación nas actividades de clase igual ou superior ao 80%:

a) Elaboración e presentación do portafolio/dosier de prácticas (60%).

b) Exame escrito (tipo proba mixta) sobre os contidos da materia (40%).

O alumnado terá que asistir as clases interactivas para poder facer estas prácticas e entregalas dentro dos prazos establecidos. A asistencia ás prácticas é obrigatoria, de non cumprir con este requisito a materia considerase como non superada na 1ª oportunidade, tendo que facelas de forma individual para a 2ª oportunidade.

Para superar a asignatura é necesario obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (dosier e proba mixta).

OPCIÓN B

Alumnado cunha asistencia/participación nas actividades de clase inferior ao 80%. Únicamente poderase acoller a esta modalidade o alumnado matriculado con dispensa académica de exención de asistencia, recoñecida por parte da Facultade de Ciencias da Educación da UDC.

O alumnado que se acolla a esta modalidade deberá acordar co profesorado responsable as condicións para a súa avaliación na asignatura.

OBSERVACIÓNS ADICIONAIS:

1. A convocatoria de 2ª oportunidade estará sometida aos mesmos criterios que a convocatoria de 1ª oportunidade.

2. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académico” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.