Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo | Código | 652G02009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1.O SIGNIFICADO DO CURRICULUM NA ESTRUCTURA SOCIAL | 1.1 Xustiza social nun mundo globalizado 1.2 Igualdad vs Igualitarismo 1.3 Niveis de xustiza social 1.4 Re-conceptualización do ensino 1.5 As sementes dun novo humanismo |
2. OS DETERMINANTES DOS CURRICULA | 2.2. Transformacións sociais e ámbitos de intervención 2.3. Procesos de aprendizaxe e participación democrática 2.3. Profesionalización e democratización 2.4. Pedagoxía crítica e cidadanía 2.5. Socidade e escola na construción dunha cidadanía crítica |
3. FORMACIÓN DE IDENTIDADES E IGUALDADE | 3.1. Experiencias identitarias 3.2. Relacións culturais e diversidade identitaria 3.3. Dimensións educativas na construción da identidade 3.4. Currículo e diversidade cultural 3.5. Escola e pluralismo cultural |
4. O DESEÑO CURRICULAR. MÉTODOS, ESTRATEXIAS E MEDIOS DE ENSINO E APRENDIZAXE NO PROCESO DE ELABORACIÓN | 4.1. Conflictos en torno ao deseño curricular 4.2. Propostas diversas no deseño do currículo 4.3. Políticas escolares en torno ao deseño curricular 4.4. A importancia de prever a acción educativa 4.5. Modelos de planificación curricular |
5. AS TAREFAS DE APRENDER E ENSINAR E DE AVALIACIÓN | 5.1. O papel do currículo oculto 5.2. Niveis de análise e avaliación curricular 5.3. Novos espazos para aprender 5.4. Modelos escolares para a aprendizaxe innovadora 5.5. A investigación como método |