Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua castelá e a súa didáctica | Código | 652G02010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Formular correctamente estándares ou indicadores de aprendizaxe de aula ou unidade didáctica, trasladalos a enunciados e deseñar ferramentas de avaliación axeitadas para estos | A45 A46 A52 |
B22 |
C1 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | A45 A47 A48 A52 |
B11 B13 B15 B22 B23 B24 |
C3 |
Deseñar actividades lúdicas que promovan a competencia en comunicación lingüística ou a competencia literaria a partir de elementos curriculares | A45 A52 |
B11 B15 B22 B24 |
C1 C3 C8 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma | A43 A46 A50 |
B7 B8 B9 |
C1 |
Deseñar unha proposta didáctica para o desenvolvemento da competencia comunicativa a partir dunha investigación previa | A43 A45 A47 A48 A52 |
B15 B21 B22 |
C3 C8 |
Formular correctamente estándares ou indicadores de aprendizaxe de aula ou unidade didáctica, trasladalos a enunciados e deseñar ferramentas de avaliación axeitadas para estos | A45 A46 A52 |
B22 |
C1 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. | A46 A51 |
B7 B8 B9 B11 B13 B22 |
C1 C2 |
Achegarse á realidade multicultural e multilingüe valorando as posibles situacións que se poden dar nun contexto de didáctica da lingua castelá | A50 A51 |
B15 B21 |
C1 C2 |
Comprender e saber fomentar a ética democrática da comunicación a través de perspectivas como a que plantexa a educación para o desenvolvemento. | A43 A49 A50 |
B7 B24 B25 |
C8 |
Fomentar a lectura e animar a escribir. | A44 A48 A52 |
B22 |
C3 C8 |
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. | A43 A44 |
B7 B10 |
C1 |
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. | A46 |
B7 B9 B22 |
C1 |
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. | A46 |
B7 B8 |
C1 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. | A43 A47 A49 A50 A52 |
B21 B22 B25 |
C3 C8 |
Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura. | A43 A45 A47 |
B25 |
C3 |
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma. | A46 A49 A50 |
B24 |
C1 |
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. | A43 A44 A47 A49 |
B22 |
C1 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. | A46 A49 A50 |
B21 B22 |
C1 |