|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. |
| A2 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionais e sociais. |
| A3 |
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfuncións. |
| A4 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento. |
| A5 |
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseado na aprendizaxe de competencias. |
| A6 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. |
| A7 |
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. |
| A8 |
Coñecer os fundamentos da educación primaria. |
| A9 |
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan. |
| A10 |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa. |
| A11 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. |
| A12 |
Abordar e resolver problemas de disciplina. |
| A13 |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. |
| A14 |
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. |
| A15 |
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. |
| A16 |
Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula. |
| A17 |
Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en educación primaria. |
| A18 |
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade. |
| A21 |
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no período 6-12. |
| A22 |
Relacionar a educación co medio, e cooperar coas familias e a comunidade. |
| A23 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
| A28 |
Valorar as ciencias como un feito cultural. |
| A29 |
Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sustentable. |
| A34 |
Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico. |
| A35 |
Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. |
| A37 |
Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
| A50 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
| A56 |
Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes aos estudantes. |
| A60 |
Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
| A61 |
Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma. |
| A62 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
| A63 |
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias. |
| A64 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
| A65 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
| A66 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se podan establecer nun centro. |
| A68 |
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
| B8 |
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. |
| B9 |
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. |
| B11 |
Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. |
| B12 |
Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. |
| B14 |
Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. |
| B15 |
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
| B16 |
Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. |
| B17 |
Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. |
| B18 |
Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. |
| B19 |
Capacidade de adaptarse a novas situacións nunha sociedade cambiante e plural. |
| B20 |
Relación con diversos interlocutores sociais. |
| B21 |
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
| B22 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
| B23 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
| B24 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
| B25 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |