Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua e literatura castelá e a súa didáctica | Código | 652G02017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Adquirir formación en educación literaria e coñecer paradigmas e metodoloxías de mediación literaria. | A13 A16 A17 A19 A23 A37 A44 A48 A52 A53 A61 A64 A65 A66 A68 |
B1 B13 B14 B15 B17 B18 B19 B21 B22 B23 |
C4 C6 C7 C8 |
Coñecer o currículo escolar da lingua e a literatura castelá. | A45 A50 |
B23 B24 B25 |
|
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. | A43 A46 A47 A49 |
B9 B10 B11 |
C2 |
Fomentar a lectura e animar a escribir. | A48 A51 |
C3 |
|
Comunicarse de manera efectiva na aula e con outros axentes da comunidade educativa | B7 |
||
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. | B15 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Acercarse a la literatura infantil y la literatura y juvenil en lengua castellana. | A44 A45 A48 A53 |
B13 |
|
Fomentar a lectura e animar a escribir | A46 A47 |
B8 B9 B10 |
C1 C3 |
Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos/as as estudantes. | A16 A17 A19 A22 A30 A37 A43 A47 A49 A50 A52 A62 |
B4 B5 B6 B7 B11 B12 B14 B16 B20 B21 B22 B23 |
C8 |
Comunicarse de maneira efectiva na aula y con outros axentes da comunidade educativa. | A11 A14 A15 A43 A46 A61 |
B5 B7 |
C1 |
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. | B11 B12 B15 |
||
Aproximarse á realidade das bibliotecas escolares e ás bibliotecas de aula. | B15 |
||
Coñocer as características da aprendizaxe de linguas en contextos multilingües | A15 A22 A23 A49 A50 |
B10 |
|
Coñecer as características da aprendizaxe de linguas en contextos multilingües | A15 A22 A23 A49 A50 A66 |
B10 |
|
A15 A22 A23 A49 A50 |
B10 |