Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua e literatura castelá e a súa didáctica | Código | 652G02017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Resumo | A46 A47 B7 B8 B9 B15 C1 | Resumo e reflexión sobre as aprendizaxes adquiridas ao longo da materia. | 30 |
Aprendizaxe servizo | A43 A44 A45 A46 A48 A50 A51 A52 B6 B7 B8 B9 B10 B15 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C8 | Proposta didáctica por parte dun grupo de estudantes de la materia nun centro educativo, que versará sobre educación literaria e lingüistica, e que dará resposta a necesidades previamente detectadas. Sobre esta proposta os/as grupos de estudantes elaborarán unha memoria escrita que será entegada á docente. | 70 |
Observacións avaliación | |||
Asistencia A asistencia regular ás aulas dará ao alumno ou alumna o dereito de realizar os traballo titorizado de Aprendizaxe-Servizo. Se o/a alumno/a ou non cumpre con este requisito de asistencia (é dicir, falta máis dun 20% das horas) será avaliado/a unicamente mediante a proba obxectiva fixada en xuño pola xunta de facultade. Modalidades de avaliación
Realización fraudulenta das probas A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: a persoa será cualificada con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. |