Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática II | Código | 652G02018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Potenciar e desenvolver coñecementos de conceptos matemáticos básicos. | A38 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B22 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Coñecer e analisar o currículo escolar de matemáticas na Educación Primaria. | A39 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Coa finalidade de que os estudantes experimenten a utilidade das matemáticas na vida cotíá, resolverán problemas matemáticos e non propiamente matemáticos. | A40 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
O progreso científico, en tódalas súas ramas, require dunha estreita e forte interacción coa matemática; de aquí a necesidade de valorar a forte e longa relación entre a matemática e a ciencia. | A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B21 B24 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Avaliar e analizar a ensinanza e o aprendizaxe das matemáticas na etapa de Educación Primaria utilizando recursos e materiais didácticos. | A42 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B23 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |