Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica das ciencias sociais I | Código | 652G02019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Conocer o marco teórico e metodolóxico para o desenvolvemento de unidades de ensino de Xeografía e Ciencias Sociais | A26 |
B21 B22 |
|
Baseándose menor contido teórico e práctico coas áreas de espazo relaciondos | A30 |
B23 |
|
Sabendo menor base epistemológica e metodolóxica do ensino da dimensión espacial | A32 |
||
Identificar e caracterizar a principal clave conceptos sociais clave | A31 |
||
Estratexias e recursos metodolóxicos, técnicas, medios, materiais e diferentes tipos de actividades para traballar os contidos sociais na Educacion Primaria | A37 |
B14 B24 B25 |
|
Proxectar e desenvolver actividades e mteriales ao ensino e aprendizaxe de contidos sociais | A26 |
B15 B17 |
C3 |
Adquirir os principios para a avaliación de contido social, tanto en termos de avaliación da aprendizaxe dos alumnos e práctica de ensino | B4 B9 B17 |
C1 |
|
Para desenvolver recursos didácticos para o ensino valores do punto de vista do ambiente social e experiencia cultural | A30 |
B13 |
|
Actividades prácticas e participar de discusións en grupo e debates con constuctiva crítico e actitude tolerante, baseándose adecuadamente as opinións e propostas e valorando a discrepancia eo diálogo como forma importante no adestramento de persoal | B3 B5 |
C4 |
|
Saber como realizar procuras a través de Internet para a obtención de materiais de información relacionados co contido do tema. É dicir, a integración da tecnoloxía da información e comunicación no ensino de ciencias sociais | A30 |
C3 |
|
Desenvolver a conciencia de pertencer a diferentes áreas espaciais nos seus aspectos socioeconómicos, políticos e culturais | A33 |
B6 |
|
Desenvolver dimensión vocacional dos profesores a través da aprendizaxe ao longo da vida e mellorar o ensino | B1 |
C7 C8 |
|
Fomentar unha actitude aberta, tolerante e solidario | A34 A35 A36 |