Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Xogos motores | Código | 652G02025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Situar o papel do xogo motor, a súa importancia e repercusións no contexto da Educación Primaria. | A1 A7 A58 A59 A60 |
B15 |
C8 |
Saber empregar o xogo de forma global como medio para traballar todas as áreas do currículo e como contido de ensino - aprendizaxe en si mesmo. | A1 A7 A58 A59 A60 |
B1 B2 B3 B5 B6 B14 B15 B21 B22 B24 |
C1 C7 |
Experimentar intervencións prácticas a través do xogo motor aplicadas á Educación Primaria analizándoas críticamente. | A1 A7 A57 A58 A59 A60 |
B1 B3 B6 |
C1 |
Valorar críticamente a presenza do xogo na Educación Primaria, así como as súas repercusións no desenvolvemento integral da infancia. | A1 A7 A57 A58 A59 |
B1 B3 B6 B23 B24 B25 |
C1 C7 |
Capacidade para realizar unha análise estrutural e funcional crítico no deseño e realización do xogo motor. | A1 A7 A57 A58 A59 A60 |
B1 B2 B3 B5 B21 B22 B23 B24 |
C1 |
Capacidade para ofrecer ao alumnado de Educación Primaria recursos lúdico-motores para que os poidan empregar nas súas actividades de lecer. | A1 A7 A57 A58 A59 A60 |
B1 B2 B3 B5 B15 B16 B21 |
C7 C8 |
Ser capaz de analizar o xogo da infancia e obter información de utilidade para futuras intervencións didácticas. | A1 A7 A57 A58 A59 A60 |
B2 B3 B15 B16 |
C6 C7 |
Capacidade para deseñar, xustificar, aplicar e avaliar propostas de intervención para traballar a través do xogo motor na Educación Primaria. | A1 A7 A57 A58 A59 A60 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B14 B15 B16 B21 B22 B24 |
C1 C3 C7 C8 |