Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Xogos motores | Código | 652G02025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE 1: FUNDAMENTOS TEÓRICOS DO XOGO | Este bloque está formado por temas que abordan a parte teórica da materia. |
Tema 1. Marco conceptual do xogo motor. | - Concepto de xogo. - Características e funcións do xogo. |
Tema 2. Fundamentos teóricos do xogo. | - Fundamentación, xustificación e análise da presenza do xogo na infancia. |
Tema 3. O xogo infantil e a evolución das súas formas. | - A evolución do xogo na infancia e a súa relación coa motricidade. |
Tema 4. O xogo motor e o currículo da área de Educación Física. |
- Análise do currículo de educación física da Educación Primaria e a súa relación co emprego do xogo. - O emprego do xogo motor para o desenvolvemento dos bloques de contidos na Educación Primaria. |
Tema 5. O xogo motor e a súa didáctica. | - Didáctica e metodoloxía do xogo. - Perfil do docente no xogo. - O xogo e a programación. - A sesión de xogos. |
BLOQUE 2: PROPOSTAS DE INTERVENCIÓN PARA O DESENVOLVEMENTO DE ACTIVIDADES FÍSICAS A TRAVÉS DO XOGO | Neste bloque abordaránse as diferentes temáticas: - en sesions teórico- prácticas dirixidas pola docente; - en prácticas dirixidas polo alumnado as suas compañeiras-compañeiros e observadas polos docentes. |
Tema 6. Propostas prácticas de intervención a través do xogo motor | Abordaranse diversas propostas de carácter práctico. Sirvan de exemplo o emprego de: - Dinámicas de presentación a través do xogo. - Propostas lúdicas para a desinhibición. - Xogos para o desenvolvemento da creatividade. - Propostas lúdicas para o traballo sensorial. - Xogos baseados en estratexias cooperativas. - Educación da competición a través do xogo. - Xogos de expresión corporal. - Xogos de iniciación aos deportes. - Xogos con material alternativo. - Xogo dramático, entre outras propostas que poden ir variando. |