Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e xuvenil e a súa didáctica | Código | 652G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender en qué medida os textos de LIX contribúen á formación do alumnado de Educación Primaria. | A1 A2 A5 A7 A8 A16 A17 A19 A43 A44 A48 A52 A62 A64 A65 A67 |
B1 B2 B3 B4 B5 B21 B22 B23 B25 |
C6 C7 |
Coñecer e utilizar correctamente recursos de animación á lectura. | A8 A16 A17 A19 A44 A48 A50 |
B12 B15 |
C3 C8 |
Coñecer e empregar axeitadamente a biblioteca escolar como recurso fundamental para desenvolver experiencias innovadoras no ámbito da LIX. | A17 A44 A48 A64 A66 |
B22 |
C5 C6 |
Coñecer os textos básicos da LIX no ámbito estatal e en Galicia, así como os usos educativos que estes textos permiten. | A16 A17 A37 A44 A45 A46 A48 A49 A50 A51 |
B9 B10 B13 |
C1 C2 |
Ser capaz de xestionar as propostas editoriais no ámbito da LIX, ou de elaborar as súas propias propostas alternativas. | A16 A17 A19 A44 A48 |
B7 B8 B11 B14 B22 B24 |
C5 C6 |
Ser capaz de contribuir con eficacia á Educación Literaria do alumnado de Primaria. | A8 A16 A17 A19 A44 A45 A46 A48 A63 |
B12 |
C7 |
Coñecer e aplicar adecuadamente o marco lexislativo vixente no ámbito do ensino-aprendizaxe da literatura na educación primaria. | A5 A8 A10 A16 A37 A44 A45 A48 A52 |
B15 |
|
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e o papel que a LIX ten neste. | A44 A47 A63 |
||
Ser capaz de introducir a perspectiva da educación para o desenvolvemento nas propostas de animación á lectura desenvolvidas nas aulas combinando, deste xeito, o carácter lúdico e de goce que a lectura debe proporcionar, xunto cunha actitude crítica e comprometida coa realidade que nos rodea. | A14 A16 A17 A23 A44 A45 A46 |
B1 B4 B5 B15 B18 B19 B22 |
C1 C3 C5 |
A14 A16 A17 A23 A44 A45 A46 |
B1 B4 B5 B15 B18 B19 B22 |
C1 C3 C5 |