Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e xuvenil e a súa didáctica | Código | 652G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A1 A5 A8 A17 A19 A37 A44 A45 A46 A47 A48 A50 A52 A65 B1 B3 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B14 B15 B25 C1 C3 | Memoria que dá conta das lecturas e distintas actividades realizadas nas aulas interactivas na que se teñen en conta a capacidade reflexiva e de síntese, o discurso correcto desde o punto de vista lingüístico, ademais da selección de fontes bibliográficas axeitadas e a creatividade, diversidade e innovación das propostas de animación lectora e doutras tarefas. | 40 |
Traballos tutelados | A7 A10 A16 A49 A51 A64 B2 B10 B13 B23 B24 C2 C8 | Realización en pequeno grupo dun traballo titorizado guiado no que se aplican os contidos, metodoloxías e recursos aprendidos na aulas. Constará de parte escrita e presentación oral dos resultados. | 60 |
Observacións avaliación | |||
-Para aprobar a materia será necesario superar todas as partes, en calquera das dúas oportunidades, polo que será necesario obter como mínimo o 50% da puntuación en cada unha delas. Na segunda oportunidade, o alumnado só repetirá as partes suspensas e manterá a nota daquelas que fosen superadas. -A avaliación do alumnado con dispensa académica será realizada mediante un traballo tutelado. O alumnado con dispensa terá que contactar coa docente ao inicio de curso para concretar o tipo de traballo que deberá entregar para a súa avaliación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso (nota numérica 0) na convocatoria en que se cometa. Recoméndase os envíos dos traballos telematicamente e, de non ser posible, non utilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. |