Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas alternativos de comunicación | Código | 652G02037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer, respetar e valorar os diferentes grupos de alumnos que se poden beneficiar dos sistemas alternativos e aumentativos de comunicación. | A3 A4 A6 |
B1 B18 |
C4 |
Coñecer as opcións simbólicas e non simbólicas así como coñecer e desenvolver tecnoloxía de apoio a comunicación aumentativa e alternativa e o seu papel como sistemas de acceso ó currículum. | A3 A4 A6 A11 A13 A17 A30 |
B11 B12 B14 B18 |
C3 C4 C7 |
Recoñecer as diferentes barreiras á comunicación e á participación na aula e dentro da contorna escolar e saber intervir para a sú eliminación. | A6 A11 A13 A17 |
B14 B18 |
C4 |
Dominar o proceso de ensinanza e aplicación de sistemas alternativos e aumentativos de comunicación na contorna escolar. | A17 A30 |
B14 B16 B21 B22 B23 B24 B25 |
C3 C4 C7 |
Valorar e respetar as formas alternativas de comunicación, en tanto que estas poden constituir a forma principal de linguaxe para as persoas con discapacidade da fala. | B2 B6 B18 |
C4 |