| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Código | 652G02038 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1A atención á diversidade na educación Primaria | -Concepto -Modelos -Evolución -Principios |
| 2.Necesidades e potencialidades educativas específicas asociadas á diversidade da condición humana | Respuestas del Diseño Universal del Aprendizaje (DUA) a la diversidad de condiciones humanas de índole intelectual, sensorial, motórica, trastornos de hiperactividad o autismo, cultural, de origen, identidad de género y sexualidad, de estilos de aprendizaje, creencias |
| 3.Medidas curriculares de resposta á diversidade | Respostas do Deseño Universal da Aprendizaxe (DUA) á diversidade de condicións humanas de índole intelectual, sensorial, motórica, trastornos de hiperactividade ou autismo, cultural, de orixe, identidade de xénero e sexualidade, de estilos de aprendizaxe, crenzas |
| 4.Medidas organizativas de resposta á diversidade | -Modelos e organización dos apoios educativos. A parella profesional -O rol transversal do DO para o deseño dun proxecto e dunha práctica educativa universal -Identificación de barreiras que introducen sesgos que orixina segregación |