Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Acción socioeducativa con minorías e colectivos vulnerables | Código | 652G03022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e diferenciar entre realidades afíns á exclusión social: pobrezas, desigualdades, discriminacións, vulnerabilidade... | A2 A5 A8 A14 |
||
Comprender a exclusión como un proceso multidimensional, discernindo as fases polas que transcorre, as causas, as manifestacións e os efectos múltiples | A2 A5 A8 |
||
Identificar e analizar as relacións entre os sistemas político, económico, educativo e social, e os procesos de vulnerabilidade e exclusión social, nun marco de globalización neoliberal e crise do Estado de Benestar | A2 A3 A5 A8 A20 |
||
Deseñar e defender programas e proxectos de acción socioeducativa para a inclusión social e o exercicio dunha cidadanía global críitca, especificando as bases teórico-metodolóxicas sobre as que se substenta | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 A20 A21 |
B2 B3 B5 B6 |
C3 C6 C7 |
Coñecer e promover estratexias e dinámicas de inclusión social, favorecedoras do empoderamento e participación social, que permitan problematizar e transformar a realidade desde a perspectiva das persoas protagonistas (cartografía social, teatro do oprimido, aprendizaxe-servizo, filosofía para nenos e nenas...) | A2 A7 A9 A20 A21 |
C7 |
|
Determinar e fundamentar as características, os factores influíntes, as posibilidades e limitacións da acción socioeducativa en contextos específicos de vulnerabilidade e exclusión social | A1 A2 A3 A5 A8 A14 A20 |
C7 |
|
Espertar e desenvolver unha actitude autocrítica, de autorregulación da propia aprendizaxe, de participación activa e responsable no proceso, así como de compromiso coa realidade que nos rodea | A14 |
C1 C6 C7 |